torsdag 17. september 2015

Seiling i lite vind onsdag 16-sept. på Mjøsa. Turen var ut fra Brumunddal båthavn.

Tok turen ut i mellom "slagan" på "Petra-regnet", måtte tørke seilene fra dagen før og nådde meg akkurat inn før neste omgang med regn. Veldig lite vind på onsdag, eg å båten trives i 4 m/sek pluss :-)
Pussig, idag var eg alene utpå, Arne og Viggo var ikke å se.

Her kurser eg mot Brumunddal båthavn, 150% genua og storseil.

På tur mot Kvarbergsviken, 75% fokk og storseil

Mot Framnes bru, 75% fokk og storseil.

Krysser på lite vind, tok en liten "spansk en", 150% genua og storseil.

Ut og tørke seil fra fordagens seiling i regn, 75% fokk og storseil. Og jaggu ble dagen vellykket i henhold til og tørke seil, i tillegg fikk eg fristet Arne og Viggo litt ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar